
Suomen Jääkiekkoliiton alueet ovat huomioineet ansioituneita ja pitkän linjan seuratoimijoita perinteisesti marraskuun EHT-turnauksen yhteydessä. Vuoden Tekijä 2025 -tunnustukset jaettiin lauantaina 8.11. Tampereella.
Länsirannikon alueella Rauman Lukosta palkittiin U15 Team -joukkuetta tällä kaudella luotsaava Mika Saariranta.
Perustelut kuuluvat näin:
”Saariranta on toiminut valmentajana väsymättömästi jo toista vuosikymmentä, hoitaen innokkaasti varsinkin ikäluokkien haastajapeliryhmiä. Näin ollen hän on ollut tärkeä palanen joukkueiden ja harrastuksen jatkumon mahdollistajana”.
Paljon onnea Mikalle tästä hienosta huomionosoituksesta ja suuret kiitokset Lukko-perheen eteen tekemästäsi arvokkaasta seuratyöstä!
| 26.05.2026 10.45 | Lukko etsii tyttökiekkoilun kehittäjää – haku auki 14.6. asti |
| 12.05.2026 14.00 | Alumni Cupin tulokset 16.5. |
| 04.05.2026 11.00 | U16 SM-joukkueen kesäryhmä |
| 24.04.2026 13.00 | U18 SM-joukkueen kesäryhmä |
| 22.04.2026 16.30 | Seurayhteistyölle uusia muotoja - Pallo-Iirot ja Lukko aloittavat uuden toimintamallin |
| 12.04.2026 17.15 | Lukolle N16 tyttöjen SM-hopeaa |